Prevoius PokerTH accounts

Post Reply
boehmi
Posts: 799
Joined: Wed Mar 17, 2021 12:24 pm
Been thanked: 33 times

English: (other languages further down)
If you want to keep your previous username on this site, you need to go through the "reset password" process on the login page. We recovered the previous usernames and corresponding email addresses for users who registered at the forum after December 2016. So if you use this email address, you will get an email with a link where you have to reset your password.

We do this to avoid other users to claim a prevoius PokerTH account. After 3 or 6 month we will delete the records of these previous user accounts which are not claimed by this time and they will become available again for registration.


Deutsch:
Wenn Du Deinen vorherigen Nutzernamen behalten möchtest, musst Du Dein Passwort auf der Login-Seite zurücksetzen. Wir haben die vorherigen Nutzernamen und zugehörige E-Mailadressen für Nutzer, die sich nach Dezember 2016 im Forum registriert haben, wiederherstellen können. Wenn Du also diese E-Mailadresse benutzt, bekommst du eine E-Mail mit einem Link, wo du das Passwort neu setzen musst.

Wir tun dies, damit kein anderer Nutzer einen vorherigen PokerTH-Zugang für sich beanspruchen kann. Nach 3 oder 6 Monaten löschen wir dann die Liste mit den vorherigen Nutzernamen, die sich bis dahin nicht neu registriert haben und diese Nutzernamen werden wieder frei.


Italiano:
"Se vuoi mantenere il tuo precedente nome utente su questo sito, devi passare attraverso il processo di "reset della password" nella pagina di login. Abbiamo recuperato i precedenti nomi utente e gli indirizzi email corrispondenti per gli utenti che si sono registrati al forum dopo dicembre 2016. Quindi, se usi questo indirizzo email, riceverai una email con un link dove dovrai resettare la tua password.

Lo facciamo per evitare che altri utenti rivendichino un account PokerTH precedente. Dopo 3 o 6 mesi cancelleremo i record di questi "account utente" precedenti che non sono stati rivendicati e diventeranno nuovamente disponibili per la registrazione."


Français:
Si vous souhaitez conserver votre ancien nom d'utilisateur sur ce site, vous devez suivre le processus de «réinitialisation du mot de passe» sur la page de connexion. Nous avons récupéré les noms d'utilisateurs et les adresses e-mail associés, mais uniquement pour les utilisateurs qui se sont inscrits sur le forum après décembre 2016. Donc, si vous utilisez ce processus de réinitialisation avec l adresse e-mail utilisée pour créer votre compte, vous recevrez un e-mail avec un lien pour vous permettre de réinitialiser votre mot de passe.

Nous faisons cela pour éviter que d'autres utilisateurs ne revendiquent un compte PokerTH précédemment utilisé par un membre. Après 3 ou 6 mois, nous supprimerons les enregistrements des comptes utilisateurs qui n'auront pas été réclamés. Ils seront donc à nouveau disponibles pour l'enregistrement.


Espanol:
Si usted desea mantener su nombre de usuario antiguo de este sitio, debe realizar el proceso de "restablecimiento de contraseña" en la página de inicio de sesión. Hemos recuperado los nombres de usuario antiguos y las direcciones de correo electrónico correspondientes de los usuarios que se registraron en el foro después de diciembre del 2016. Por lo tanto, si usa esta dirección de correo electrónico, recibirá un correo electrónico con un enlace donde puede restablecer su contraseña.

Hacemos esto para evitar que otros usuarios reclamen una cuenta de PokerTH anterior. Después de 3 o 6 meses, eliminaremos los registros de estas cuentas de usuario antiguos que no se reclaman en este momento y estarán nuevamente disponibles para su registro.


Nederlands:
Als je je oude gebruikersnaam op deze site wilt behouden, moet je het proces "wachtwoord opnieuw instellen" op de inlogpagina doorlopen. We hebben de oude gebruikersnamen en bijbehorende email adressen gered, van de gebruikers die zich na december 2016 op het forum hebben geregistreerd. Dus als je dit e-mailadres gebruikt, krijg je een e-mail met een link waar je je wachtwoord opnieuw moet instellen.

We doen dit om te voorkomen dat andere gebruikers jouw oude PokerTH-account claimen. Na 3 of 6 maanden zullen we de gegevens van deze eerdere gebruikersaccounts verwijderen die dan nog niet zijn terug geclaimd en ze zullen dan weer beschikbaar komen voor registratie.


Eesti Keel:
Kui te soovite jätta alles oma eelmise kasutajanime sellel leheküljel peate parooli taastama vajutades „taasta parool” nuppu sisselogimise lehel. Me taastasime eelnevad kasutajanimed ning nendega seotud e-kirja aadressid neil, kes registreerisid oma kasutaja peale 2016 aastat. Kui te kasutatate seda, teile saadetakse e-kiri kus Teie saate oma parooli lähtestada.

Me teeme seda selleks,et inimesed ei saaks omastada eelnevaid PokerTH kasutajanimesi. Peale 3 või 6 kuu mõõdumist kustutame eelnevad andmed kasutajatest kes ei ole oma nime tagasi soovinud ning neid on taas võimalik registreerida teiste isikute poolt.
Post Reply